Betsällt tyger!

Nu har jag gjort de igen, skulle inte beställa hem mer tyg på ett tag hade jag tänkt. Men nu vart de en beställning ändå, så roliga tyger kundeman ju inte låta bli att inte köpa. Hoppas på att få hem dom snart bara =)




en av mina nya favoriter, bara så snyggt.





dessa tre kunde jag inte heller låta bli, vissa bara fastnar och man måste ha dom =)




det gula tyget med rosa och lila har jag beställt. har länge velat ha ett gult tyg.




tänkte att det här tyget skulle passa till lilleman här hemma =)

Kommentarer
Postat av: Helena

Känner igen det där med att beställa tyger, det är ju så roligt med alla fina tyger! Är det från Kameleontdesign du beställt? Var inne där igår och beställde och tycker mig känna igen tygerna.:-)

2011-10-23 @ 19:46:36
URL: http://astridedward.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0