Det drar ihop sej

Idag smäller de, kl 17 ska jag vara i Lövstabruk. Då blir de till å plocka upp allt =) Satt uppe igår och märkte upp allt, kom ju på att jag inte har tvättråd i mössorna, på pannbanden och dregglisarna. Kan ju vara bra att veta hur varmt man ska tvätta =) Så jag fick dubbelmärka en hel del, tyckte jag hade massor av lappar, men dom började tryta på slutet. Får köpa ny ikväll, så man inte står utan.

Hoppas på att få klart två klänningar till idag. Sen lär jag sy massa klänningar nästa vecka, för efter midsommar är försäljningen öppen varje dag till den 14 augusti mellan 11-17. Måste sätta mej och sy mer på kvällarna, mycket tid som försvinner där =)

Nu ska jag å Alice gå upp och pyssla lite med klänningarna, eller iaf jag. Alice hittar nog på nått annat skulle jag tippa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0