Tvillingnål sökes =)

Inte lite irriterande när man kör av alla nålar man har. Så nu har det stått still med beställningarna i helgen. Å såklart var de ju tydligen lördagsstängt på syaffären här hemma över sommaren. Vart ju smått sur igår när jag kom dit och de var stängt. Förhoppningsvis kommer jag eller Henke förbi Tierp imorgon, så jag kan sy klart en del imorgon kväll. tänkte jag ska börja med Alice one piece nu när jag inte kan sy klart de andra. Imorgon ska jag även beställa hem lite tyg =)

Kommentarer
Postat av: Maria ahlgren

Hej!! Om du behöver nålar eller andra tillbehör så ska du beställa från bibbi hon har allt.

Vilken läcker op du gjort i sista inlägget!!



/maria

2011-08-07 @ 16:26:21
URL: http://mariaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0