Mönster beställda

Har nu beställt hem lite grejer från stoff och stil. Det blev tre One piece mönster, 74, 104 och XL. Sen får jag försöka få till mönster därimellan. Hoppas jag hinner få hem det i slutet på veckan. Har inte sytt nått med dragkedja än så de kommer bli en liten utmaning att få till det snyggt. Får träna på Henkes och min One piece. Har jag tur räcker våra tyger till en varsin till barnen. Annars får dom en i velour.

En massa tråd pasade jag på att betälla också, går åt mer än vad man tror. Köpte overlocktråd å jag hoppas de blir bra.

På söndag ska jag jobba i Lövstabruk för första gången, turligt nog är vi tre om jobbar då. Är ju Lövstadagen då med. Henke får åka skyttetrafik med lilleman när de är dax för mat =) Hoppas på att pappa å Henke hinner få till en lite gärdsgård till mitt bord, skulle bli mycket finare när man kan hänga upp lite mer kläder. Lite bättre överblick.

Imorgon ska jag försöka hinna med att sy ett par ¾ leggings och en t-shirt i rosa jersey tyg. Kommer matcha klännigarna som jag gjort klart idag perfekt. Lägger upp bild när de är klart.

Kommentarer
Postat av: tina

var har du beställt mönster i strl 74? Letar efter i 80 men har bara hittat 104 och större.

2011-09-21 @ 08:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0